click 4 money

Saturday, June 19, 2010

Artis popular mabuk sakan dipapah ke hotel!

HIPOKRIT! Itulah yang berlaku kepada seorang artis wanita yang popular ini. Dia pernah berjanji dengan rakan wartawan, tak mahu mabuk-mabuk lagi dan bersosial hingga ke pagi di pusat hiburan. Dia mendakwa, ingin menjadi artis yang baik, zaman kontroversi dah berlalu. Tambah artis itu lagi, tumpuannya sekarang ialah terhadap kerjaya dan memelihara hubungan baiknya dengan teman lelakinya, anak seorang tokoh korporat berstatus VIP!

Tapi, itu hanyalah janji-janji manis artis popular itu di hadapan wartawan. Bagi Zubir, artis sanggup bersumpah untuk menidakkan kebenaran, padahal kebenaran sudah di depan mata, cuma tidak ada CCTV yang merakam kerakusan artis berkenaan melakukan aktiviti tidak bermoral yang boleh dikategorikan sebagai keterlaluan!

Menurut cerita sumber yang mempunyai kenalan di kalangan pengawal peribadi, artis berkenaan sudah tiga minggu tidak pulang ke rumah, sebaliknya sudah hampir tiga minggu menetap di suite mewah di sebuah hotel bertaraf lima bintang di kawasan segi tiga emas, Kuala Lumpur bersama teman lelakinya itu! Apa lagi aktiviti mereka apabila duduk berdua-duaan dalam bilik hotel, takkan main play station? Suatu malam kira-kira jam 3 pagi, artis berkenaan dan teman lelakinya yang baru pulang dari sebuah pusat hiburan, mabuk tahap maksimum ketika mereka sampai di hadapan lobi hotel berkenaan. Untuk menutup aib, kira-kira 10 pengawal peribadi teman lelakinya menutup laluan keluar masuk ke lobi berkenaan apabila artis popular bersama teman lelakinya keluar dari kereta mewah, terpaksa dipapah beramai-ramai menyelinap masuk ke dalam hotel.

Kedua-duanya terus dipapah sehingga masuk ke dalam lif menuju ke bilik penginapan mereka di tingkat paling atas hotel berkenaan. Selepas aktiviti memapah itu selesai, barulah beberapa tetamu hotel yang baru pulang, dibenarkan memasuki premis lobi hotel berkenaan.

Moral kisah ini, artis wanita itu memang hipokrit tahap gaban!

1 comment:

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com