click 4 money

Saturday, May 15, 2010

Artis miang, gedik terlampau!

BANYAK penyanyi lelaki dan wanita baru muncul sekarang sehinggakan kalau sebut nama mereka, SS belum tentu kenal. Kalau dah pihak media sendiri tak kenal, apatah lagilah dengan peminat di luar sana. Lainlah kalau sebut nama Yuna, satu Malaysia tahu siapa dia. Mungkin kerana persaingan hebat itu menyebabkan ada di antara mereka mencari jalan mudah untuk dikenali, seperti seorang artis wanita ini.
SS dengar dia terlalu terdesak untuk mengecap nikmat glamor sehinggakan sanggup berbuat apa saja asalkan namanya dikenali ramai. Jika dilihat namanya memang hijau sebagai artis kerana hanya menghasilkan single, bukannya album penuh. Kerana itu, dia merancang pelbagai cara termasuk menerusi cara yang kurang bermoral sebagai batu loncatan untuk mencipta publisiti.


Tidak dinafikan, penyanyi baru ini mempunyai pakej juga kerana tarikan yang ada padanya membuatkan ramai lelaki cair. Jadi dia mula masuk jarum dengan mendampingi penyanyi lelaki yang boleh dikatakan ada nama. Tujuannya tak lain tak bukan supaya mereka membantunya agar cepat dikenali dan yang keduanya untuk menimbulkan gosip supaya namanya menjadi sebutan. Kalau setakat nak berkawan tak kisahlah, tapi kalau dah 'mengendeng' dekat badan artis lelaki, apa kes pula? Dalam masa sama, dia juga dikatakan bermata keranjang kerana cepat jatuh cinta dengan artis baru yang kacak. Pantang nampak artis kacak, dia mulalah menunjukkan sikapnya yang menggoda itu. Siapa yang tak lemah kalau perempuan gedik mulakan dulu? Memang kes haru kerana selalunya lelaki yang goda perempuan. Nak buat macam mana kerana zaman dah berubah sekarang. Mungkin juga artis ini merasakan tak salah berbuat demikian asalkan namanya dikenali ramai. Tapi itu bukanlah cara orang yang bertamadun.


Bagaimanapun, SS terkejut apabila diberitahu yang artis itu sebenarnya berstatus isteri orang! Cuma dia sendiri yang enggan mendedahkan perkara sebenar apabila ditanyakan rakan. Agaknya dia bimbang sahamnya jatuh nanti. Yang paling mengerikan, SS mendapat tahu seorang artis lelaki yang rapat dengan artis ini pernah terima mesej berunsur ugutan. Pada SS perkara ini tak sepatutnya berlaku kerana pihak yang mengugut perlulah siasat dulu cerita sebenarnya. Janganlah membuat tuduhan melulu begitu saja kerana SS tak mahu peristiwa hitam yang pernah berlaku dalam dunia seni tanah air satu ketika dulu berulang kembali.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com