click 4 money

Wednesday, April 21, 2010

Dengarnya...: Aizat berehat sehingga Mei

SEBENARNYA mengikut perancangan awal, Penyanyi Lelaki Popular ABPBH 2009, Aizat sepatutnya mengeluarkan album keduanya pada Februari lalu. Namun dek kesibukannya terhadap komitmen seni, semuanya tertunda. Maka dengan itu, Cik Normah dapat tahu Aizat sudah mula berehat mulai bulan ini hingga Mei depan.

Keputusan Aizat berehat itu atas alasan untuk memberi tumpuan kepada proses menghasilkan albumnya itu. Nak tak nak, Aizat memang perlu juga melunaskan rakaman albumnya itu sebelum Jun. Insya-Allah, album itu dijangka berada di pasaran Jun ini.

Ketika ini, Aizat hanya meneruskan undangan persembahan dan aktiviti seni termasuk sesi fotografi yang sudah diberi pengesahan awal. Difahamkan banyak juga undangan membuat persembahan terpaksa ditolak pihak Aizat. Selepas ABPBH 2009, sebagai Aizat hanya memberi tumpuan promosi kepada Anugerah Industri Muzik ke-17. Dalam pada itu, Cik Normah juga diberitahu Aizat masih bergerak secara solo dan band yang dianggotainya kebelakangan ini hanyalah sekadar pemuzik iringan. Cik Normah harap peminat Aizat tak salah sangka. Band terbabit hanya sekadar mengiringi persembahan Aizat saja.

Cik Normah faham sebagai anak muda yang mempunyai semangat yang tinggi, Aizat lebih selesa menyanyi secara live tanpa penggunaan minus one. Jadi kemunculan pemuzik pengiring itu menambah kehangatan kepada apa yang ingin ditonjolkan Aizat.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com