click 4 money

Monday, April 26, 2010

Farid Kamil, Diana Danielle sah pasangan kekasih!

Oleh Zubir Mohd Yunus
zubir@bharian.com.my


Pengarah, pelakon letak tangan di bahu aktres remaja bertemu janji sehari selepas ABPBH 2009

APALAH nak jadi dengan sikap dan nilai moral segelintir artis yang semakin merudum sejak kebelakangan ini. Selain disabitkan dengan pelbagai kesalahan jenayah, golongan selebriti ini kerap menyalahkan media massa apabila pekung mereka dibongkar

Apabila sudah tak tahu di mana nak sembunyikan muka, mereka terus menuduh wartawan tidak beretika. Pada hal perbuatan negatif diri sendiri yang mengundang aib! Namun, dalam perkembangan lain, Zubir tertarik dengan laporan akhbar baru-baru ini yang mengatakan juara One In A Million musim kedua (OIAM2), Norayu Damit atau Ayu yang sebelum ini menghilangkan diri hampir 10 bulan, tiba-tiba muncul menjayakan konsert amal Kau Di Hatiku anjuran Adibah Noor Entertainment, dikatakan sanggup melarikan diri sambil berkaki ayam apabila menyedari wartawan sudah sedia menunggu di belakang pentas untuk menemubualnya!

Sebelum ini tersebar desas-desus, kononnya Ayu bernikah dengan seorang duda beranak dua dari Sauk, Kuala Kangsar, Perak. Khabarnya suami Ayu berumur lingkungan awal 20-an dan pernah bekerja di Bangi, Selangor. Namun, yang menjadi persoalannya, kenapa majlis pernikahan Ayu dibuat secara tertutup walhal dia penyanyi yang agak popular? Kini, khabarnya Ayu sudah pun bergelar seorang ibu.

Justeru, mungkin Ayu lari kerana tak mahu bertemu wartawan yang pasti mengajukan persoalan itu kepadanya. Tapi, apabila melarikan diri, jelas menampakkan ada sesuatu yang cuba disembunyikan.

Berterus-teranglah Ayu kerana ada kalanya kebenaran memang pahit untuk ditelan. Sebenarnya, Zubir sendiri sudah melalui pengalaman artis melarikan diri daripada wartawan atau main ‘kejar-kejar’ dengan pihak media. Harap-harap Zubir tak perlu mengejar Ayu di belakang pentas Anugerah Industri Muzik ke-17 (AIM17) apabila dia dilaporkan akan muncul membuat persembahan 2 Mei ini.
Terlanjur jauh bercerita hari ini, Zubir sebenarnya ingin berkongsi khabar gembira mengenai pasangan artis popular yang sedang garing dan ranum di pasaran ketika ini - Farid Kamil dan Diana Danielle yang dicanang sedang menyemai benih cinta.

Namun, sehingga hari ini belum keluar sebarang kenyataan rasmi daripada mereka. Sebenarnya memang tak perlu tunggu mereka mengaku pun. Ketika Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2009, masing-masing bijak membawa diri. Kedua-duanya tidak duduk rapat, tetapi tidaklah pula berjauhan sangat. Masih boleh berbual sesama sendiri.

Pun begitu, sehari selepas berlangsungnya ABPBH 2009, ada peminat terserempak dengan Farid dan Diana keluar dating di Ampang Point! Apa lagi, perkhabaran gembira itu terus dilaporkan kepada Zubir apabila peminat berkenaan dapat melihat dengan jelas Farid meletakkan tangannya di bahu Diana dan mereka berjalan beriringan penuh romantis umpama pasangan kekasih yang tidak dapat dipisahkan lagi!

Farid dilaporkan mengenakan kemeja, manakala Diana kemeja-T putih dan jeans. Waktu itu sekitar jam 6 petang hingga 7 malam berhampiran sebuah kedai jam di aras paling bawah pusat beli belah berkenaan. Namun, apabila Farid menyedari gelagat mereka diperhatikan, dia pun cepat-cepat melepaskan tangannya daripada bahu Diana! Alahai, malu-malu pula.

Zubir terus mendapatkan komen Diana berhubung perkara itu.
“Memang saya bersama Farid ketika itu. Farid menemani saya beli barang-barang keperluan dapur. Saya tak perlu berselindung apa-apa,” kata Diana berterus-terang.

Namun, sebaik saja ditanya adakah dia dan Farid sedang dilamun cinta, Diana tidak mampu memberikan sebarang jawapan, sebaliknya menyerahkan kepada peminat membuat penilaian. Diana mungkin kehilangan kata-kata apabila diajak berbicara soal hati dan perasaannya terhadap Farid, namun dengan sedikit pengakuan daripadanya, sudah cukup membuktikan memang wujud perasaan cinta antara mereka.

Seperkara lagi, sekiranya perbincangan berjalan lancar, peminat mungkin berpeluang melihat mereka bergandingan sebagai pasangan kekasih menerusi drama bersiri terbaru terbitan Global Station Sdn Bhd milik Datin Zaiton Mohamad Jiwa. Khabarnya judul drama itu Kahwin Lari, oopss!

ZUBIR: Harap dapat bertemu Krisdayanti (KD) pada AIM17, nak dengar sendiri pengakuan mengenai ‘kekasih gelapnya’, Raul Lemos

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com