click 4 money

Thursday, April 29, 2010

Suruh kawan goda suami

SEADANYA, kalau boleh biarlah si suami selalu menjadi hak kita seorang. Makan minumnya biarlah kita yang jaga. Begitu juga dengan tidur baringnya, biarlah kita yang melayannya. Tak sanggup SS nak berkongsi kasih dengan sesiapa.

Kawan SS, si Tipah Lentik tu bukan saja tak sanggup berkongsi suami, malah kawan hendak pinjam baju pun, dia tak bagi. Sanggup dia bertengkar dengan kawan baiknya itu. Tetapi cerita yang baru SS dengar ini membuatkan SS terlopong sekejap. Hendak percaya ke tidak. Bagaimanapun, melihatkan senario hari ini di mana wang beraja di mata dan di hati, apa pun boleh terjadi. Memang SS terkejut yang amat sangat selepas mendengar cerita yang pelik tetapi benar ini. Ke manakah perginya akal orang sekarang? Rakan SS ini bukanlah orang yang sempurna sangat. Dia juga manusia biasa yang kerap kali melakukan kesilapan tetapi dia memang tak boleh terima dengan apa yang dia nampak depan matanya. Pasangan suami isteri ini baru berkahwin di mana si isteri, seorang artis. Si suami pula orang biasa saja. Orang kata darah manis baru bergelar pengantin, jadi ke mana pergi mesti berdua termasuklah ke pusat karaoke. Memang tidak salah kita ke pusat karaoke kerana rakan SS pun ramai ke sana untuk melapangkan fikiran yang kusut. Sekarang pun dah banyak pusat karaoke dibuka untuk keluarga. Ada juga pusat karaoke yang menyediakan ruang untuk mengadakan majlis hari jadi dan sebagainya.


Bagaimanapun, cara artis itu dan suaminya menghiburkan hati di pusat karaoke itu amat berlainan dan istimewa sedikit daripada biasa. Mereka bukan pergi berdua tetapi artis itu turut mengajak beberapa rakan wanitanya sekali. Itu tak mengapa lagi kerana kata orang, 'the more the merrier'. Cuma yang peliknya, artis itu dengan tidak semena-mena meminta seorang kawannya melayan suaminya di depan matanya. Tak tahulah SS dia ikut mazhab mana. Maksud SS, dia minta kawan-kawannya senggol-sengolan, malah bercumbu dengan suaminya itu! Mulanya kawan itu segan-segan hendak menggatal dengan suami kawan sendiri tapi selepas artis itu sendiri beriya-iya sangat beri galakan, mereka pun apa lagi, joget sakanlah. Orang dah bagi lampu hijau, apa lagi kan? Tak tahulah pulak SS apa reaksi suami artis itu, sukalah agaknya kerana lelaki mana yang sanggup tolak 'rezeki'.


SS harap artis itu sedar apa yang dilakukannya. Kalau memang niat dia mahu suaminya terhibur malam itu, takkan tak ada cara lain. Buatlah kejutan beli kek 20 tingkat ke atau tabur selori bunga ros dalam bilik karaoke itu atau kalau tidak, hadiahkan jam tangan paling mahal di dunia. Entah apa muslihat dia sanggup buat begitu. Dunia, dunia

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com