click 4 money

Wednesday, March 10, 2010

Dengarnya...: Zizan nikah Hani 19 Mac

LAGI mengenai kisah kahwin. Nampaknya macam musim orang kahwin pula. Umie Aida nak bernikah di Makkah. Sebelum itu, Cik Normah ada cakap pasal Hasnul Rahmat bernikah dengan gadis Indonesia.

Kali ini, Cik Normah nak ucapkan tahniah kepada aktor Zizan Nin yang akan bernikah dengan personaliti bertudung yang juga wartawan penyiaran dan penyampai berita Bahasa Malaysia Edisi 7 di saluran ntv7, Fazilah Hani Datuk Harun (Hani).

Majlis pernikahan Zizan dan Hani dijangka berlangsung selepas solat Asar atau Isyak pada 19 Mac ini di Masjid Negara, Kuala Lumpur. Majlis resepsi atau bahasa orang biasa, acara kenduri yang berkonsep perkahwinan dalam taman akan berlangsung jam 8 malam di Dewan Perdana Felda, Jalan Semarak keesokan harinya.

Cik Normah tengok sepadan sungguh Zizan dengan Hani. Mesti kalau anak mereka lahir nanti comel belaka. Nampaknya cerita yang pernah Cik Normah kongsi dalam ruangan ini sebelum ini menjadi kenyataan. Ia bukan cerita kosong sebaliknya berisi.


Malah pada 20 Mac ini juga majlis persandingan anak lelaki kesayangan Julie Dahlan, Muhammad Hairi Harmi akan diadakan. Hairi dan isterinya Nur Hafizah Yazid akan bersanding di Tanjong Ipoh, Negeri Sembilan. Mereka bertunang dan bernikah pada 18 Disember tahun lalu di Masjid Al-Ridhuan, Hulu Klang.

Nampaknya usia bukan alasan yang menghalang penyatuan dua hati ini. Hairi berusia 34 tahun manakala isterinya berusia 20 tahun. Cik Normah bagaimanapun minta maaf kerana tak dapat hadir untuk kedua-dua majlis ini kerana perlu pulang ke kampung sebelah suami kerana ada majlis kenduri perkahwinan juga.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com