click 4 money

Saturday, March 20, 2010

'Memang saya pakai subang FK'

Oleh Zubir Mohd Yunus

Diana Danielle akui Farid Kamil sebagai kawan rapat, bukan kekasih


AKTRES remaja yang masih berstatus pelajar, Diana Danielle, 19, mengakui pernah memakai subang berhuruf simbol ‘FK’ yang membawa maksud Farid Kamil, iaitu merujuk kepada aktor dan pengarah kacak yang ketika ini sering digosipkan menjalin hubungan cinta dengannya.

Meskipun ramai pihak dalam industri dapat menghidu keakraban mereka lebih daripada hubungan sebagai rakan artis, pelakon serta penyanyi kacukan Melayu-Inggeris itu menafikan sedang bercinta dengan Farid. Malah, Farid juga tidak pernah membuat pengakuan secara terbuka mereka adalah pasangan kekasih. “Memang saya pernah mengenakan kedua-dua subang dengan huruf FK iaitu sebelah F dan sebelah lagi K iaitu Farid Kamil. Apa salahnya saya pakai subang berkenaan kerana Farid memang kawan rapat saya ketika ini. Semua orang tahu dan saya tidak pernah menafikan perkara itu.

“Selain Farid, seorang lagi kawan baik saya ialah Nabila Adam, kalau tak pakai subang FK, sekali sekala saya juga mengenakan subang berhuruf NA - Nabila Adam,” kata Diana berterus-terang.

Diana berkata demikian ketika diminta mengulas ruangan pojok, Cerita Artis Kita (CAK) yang disiarkan Selebriti, Metro Ahad terbitan 28 Februari lalu memperkatakan mengenai hubungan cinta yang terjalin antara dirinya dan Farid apabila Diana dilaporkan pernah dilihat mengenakan subang berhuruf FK - sinonim sebagai Farid Kamil.

CAK juga melaporkan, ada sumber mendakwa menjadi saksi kemesraan Diana dan Farid di sebuah restoran popular, baru-baru ini.
Menurut cerita, Diana dan Farid menikmati makan malam di restoran berkenaan bersama beberapa teman. Biarpun rancak berbual antara satu sama lain, Diana dan Farid tidak lepas memandang antara satu sama lain. Gaya mereka tidak ubah seperti pasangan baru bercinta. Farid sangat romantik manakala Diana pula tidak lekang dengan senyuman bahagia.

Bagaimanapun, Diana dan Farid keluar restoran lebih awal daripada rakan mereka yang lain. Kata sumber, mereka beredar dari situ dengan menaiki satu kereta. Hati kecil sumber itu mengatakan ada jalinan perasaan istimewa antara Diana dan Farid, malah mereka bukan kawan biasa, malah mungkin lebih daripada itu.

Akui, Diana, pada hari berkenaan, dia dan Farid baru selesai bermain futsal di Ampang, Selangor dan sebelum pulang, dia mengakui, makan nasi lemak di Taman TAR, Ampang sambil ditemani Farid dan beberapa teman lain. Kejadian itu berlaku hampir sebulan yang lalu.

“Tak dinafikan, memang kami (Diana dan Farid) sedang berbahagia melayari persahabatan ini. Saya juga pernah mengeluarkan kenyataan sebelum ini, antara saya dan Farid, kami memang berkawan rapat. Namun, saya tak berani lagi melabel hubungan kami sudah dalam fasa percintaan kerana saya perlu lebih berhati-hati apabila memikirkan kembali kejadian yang pernah menimba perhubungan saya dengan seseorang sebelum ini.

“Pada malam itu juga, saya dan Farid pulang lebih awal berbanding kawan-kawan lain kerana saya ada kelas keesokan harinya. Saya juga tidak menafikan, saya naik satu kereta dengan Farid, dia yang menghantar saya pulang ke rumah. Saya mana ada lesen memandu untuk bawa kereta sendiri,” kata Diana tanpa berselindung.

Kenapa Diana masih mahu berselindung soal perasaannya terhadap Farid, adakah sengaja mahu meninggalkan tanda tanya?

“Saya tidak pernah berselindung apabila bercakap soal hati dan perasan, sebaliknya saya perlu lebih berhati-hati apabila memberikan kenyataan. Lagipun ini soal hati dan perasaan seseorang. Saya mahupun Farid sekadar menyerahkan persahabatan kami kepada ketentuan kerana sebagai manusia kita hanya merancang yang terbaik, tapi Tuhan menentukan segala-galanya.

“Pun begitu, saya mohon kepada semua peminat termasuk teman wartawan. Saya harap media tidak terus mensensasikan hubungan baik saya bersama Farid. Orang akan muak dan saya risau persahabatan kami terjejas dengan pelbagai spekulasi,” katanya lagi.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com