click 4 money

Thursday, March 11, 2010

Jamal Jamaluddin dapat anak kedua

PADA 5 Mac lalu, rakan SS menerima kiriman SMS daripada penyampai radio Sinar FM, Jamal Jamaluddin memberitahu isterinya selamat melahirkan cahaya mata kedua. Mereka mendapat bayi perempuan seberat 3 kilogram.


Bayi diberi nama Noor Jordania itu dilahirkan jam 3.40 pagi Jumaat lalu di Pusat Rawatan Naluri, Wangsa Melawati, Kuala Lumpur. Jadi, tak terlambat lagilah SS ucapkan tahniah kepada Jamal dan keluarga dengan kehadiran 'orang baru' itu.


Semoga kasih sayang terbina selama ini semakin erat. Cuma, SS rasa nama anak Jamal cukup unik. Sekali sebut saja, terus SS ingat seorang juara American Idol, Jordan Spark. Apapun, hanya Jamal yang tahu kenapa dia memilihnya.


Namun, apa yang SS dengar daripada rakan memaklumkan Jamal ini memang suka nama yang pelik. Dalam erti kata lain daripada yang lain. Bagi SS pula, nama seperti ini mempunyai 'eksklusif' tersendiri kerana tak berkongsi dengan ramai orang.


Lagipun, sudah gaya artis atau selebriti tanah air suka sesuatu yang 'eksklusif'. Apapun, itu hak masing-masing. Kepada Jamal, SS doakan semoga menjadi bapa penyayang. Maklum saja, kalau dulu anak seorang, sekarang sudah ada dua.


Dalam kesempatan ini, SS juga ingin ucapkan tahniah kepada pelakon Catriona Ross yang selamat melahirkan anak sulung baru-baru ini begitu juga pelakon Haryati Hamzah (Yatt) yang juga melahirkan bayi perempuan.

Selepas ini, tentunya giliran pelakon Dynas Mokhtar pula yang menghitung hari melahirkan anak. Diikuti Nabila Huda dan juga Serina. Nampaknya, tahun ini Amy Search dan Chef Wan akan bergelar datuk. Apapun, tahniah pada semua artis tanah air yang akan menimang cahaya mata.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com