click 4 money

Monday, February 22, 2010

CAK: Ahli Fiqir berpecah

TERKEJUT beruk CAK dengar yang kumpulan popular dari Singapura, Ahli Fiqir akhirnya berpecah selepas hampir 10 tahun bersama-sama dalam dunia penuh glamor ini.

Namun kali ini Ahli Fiqir betul-betul akan berpecah pada bulan depan disebabkan beberapa masalah yang tidak dapat dibendung.


Walaupun kontrak mereka masih berbaki setahun lagi dengan syarikat Warner Music, perjuangan kumpulan ini terpaksa dihentikan.


Yang CAK dengar, kononnya Mawar Berduri mengandung kali kedua dan dia tidak boleh lagi memberi komitmen kepada kumpulan. Maklumlah, Mawar bukan lagi gadis lincah seperti dulu, sebaliknya kini bergelar isteri dan ibu.


Ada juga yang mengatakan, ahli termuda kumpulan ini, Dj Cza ingin menumpukan perhatian kepada perniagaan keluarganya dan kalau tak silap CAK, Dali yang juga dikenali sebagai Ahli Fiqir bersedia melancarkan projek solonya. Jadi CAK tidak tahu kesahihan kisah mereka.

Apapun, difahamkan kumpulan yang popular dengan lagu Derita Merindu ini akan mengadakan sidang akhbar bagi mengumumkan perkara itu dalam waktu terdekat. Kita nantikan saja apa kata mereka.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com