click 4 money

Sunday, February 28, 2010

Soseh Soseh: Artis dipukul, drama tergendala


DEK terlalu taksub kepada buah hati, kerjaya artis ini pun entah ke mana. Lakonan artis ini memang bagus tapi sudah lama juga dia tidak diambil berlakon. Bukan kerana apa, bila ambil dia ini berlakon ada saja musibah melanda. Jika bencana itu menimpa artis itu saja tak mengapa, tetapi tempiasnya turut kena kepada syarikat produksi.
Ceritanya macam ini. Apabila pembikinan dramanya hampir siap, artis itu khabarnya kena bantai dengan buah hatinya. Dah habis lebam satu muka. Maka larilah konti. Hendak tunggu lebam hilang, kurang-kurang seminggu. Jadinya sepanjang tempoh artis itu berehat di rumah menunggu lebam hilang, produksi pun kenalah berehat seminggu juga.


Produser, pengarah dan pelakon lain mula anginlah satu badan. Kerja kena selesai ikut tarikh dan perjanjian yang ditetapkan kerana pelakon lain ada komitmen lain. Semuanya jadi tergendala kerana artis itu. Jika cinta artis itu sampai ke jenjang pelamin satu hal juga, sudahnya percintaan itu putus tengah jalan. Namun, yang menerima kesan panjang akibat kes pukul memukul itu artis itulah kerana khabarnya sehingga sekarang pengarah tak kuasa hendak ambil dia berlakon lagi kerana takut bencana lama menimpa semula. Dengar kata, ini bukan kes pertama artis kena pukul dengan buah hati tapi dah berkali-kali. Tak tahulah kenapa lelaki sekarang suka pukul anak dara orang. Kalau nak tunjuk kekuatan sangat, pergi masuk pertandingan tinju atau tomoi. Dapat juga hadiah. Tapi tak adil pula jika SS salahkan sebelah pihak saja kerana wanita sekarang pun hebat juga.

No comments:

Post a Comment

click2..

sponsor links

Fitness pro’s deluxe form kit
Read this book
www.fitnessbusinessforms.com

Fat Loss Action Blueprint
See To Believe
www.fatlossactionblueprint.com/

Marketing Secrets Of Successful Nail Technicians.
Tried And Tested
www.nailtechsuccess.com